7 may. 2017

Weekend Street Style Inspiration - Trench

Es un hecho: ¡el tiempo está loco!
Y no sé vosotros pero a mí me cuesta mucho saber que ponerme cada mañana cuando voy a trabajar, o por la noche si voy a cenar fuera o tomar algo. ¡O me congelo, o me muero de calor!

Por eso el trench se ha convertido en mi uniforme para estos días: es elegante, para suficiente el viento pero tampoco da calor. Siempre tengo que llevar un blazer o un jersey debajo, sobre todo porque voy en moto... pero es el abrigo perfecto para este tiempo.

Es por eso que hoy, antes de empezar el fin de semana, os dejo un poco de inspiración de looks perfectos con este elemento en común: el trench.


It's a fact: the weather is crazy!
I don't know you, but for me it's so difficult to get dressed every morning to go to work, or on the evenings go out for a dinner or for some drinks. Either I get frizzed or it's to hot! 

That's why trenches have became my uniform these days: it's elegant, it protects me from the wind but it's not too thick so I'm not sweating. Although I always have to wear them with a blazer or a sweater underneath because I'm going everywhere with my scotter... but in my opinion it's the perfect coat for this weather. 

That's why today, before officially starting the weekend, here you have a post with some inspirational looks with this piece in common: the trench. 












¿Vosotros también sois fans de esta prenda?
¡Que tengáis un buen fin de semana!

Recordad que podéis seguirme por Instagram para enteraros de todos mis viajes y nuevas publicaciones y suscribiros a mi canal de YouTube :)


Are you also fans of this garment?
I hope you have an amazing weekend!

Remember to follow me also on Instagram to check all my trips and new posts and subscribe to my YouTube channel ;)

8 comentarios

  1. The trench coat in the first pic is to die for!
    Love, Paola.
    Expressyourself

    ResponderEliminar
  2. Un post super inspirador!
    Et pots creure que no tinc cap trench del estil? fa anys que en busco un, però mai trobo el que busco! ja ja ja
    petons y feliç cap de setmana reina!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    ResponderEliminar
  3. Also in Milan the weather has been all over the place. The trench is such a classic piece and a must have, love this inspo!

    xo
    www.carinavardie.com

    ResponderEliminar
  4. Me encanta!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    ResponderEliminar
  5. Un post buenísimo y con muy buenas propuestas ��
    www.dreamsatfifty.com
    Espero tu opinión
    Myla

    ResponderEliminar
  6. Trench coat is perfect for mid-season...I usually wear it in april-may and in september...In beige is my favorite one...looks casual as well as very glam!
    Sophia
    www.sophiasfashiondiary.com

    ResponderEliminar


TOP
Curly Style © - DISEÑADO POR HERPARK